Alltså hej. Årsboken? 
Det är ungefär så ofta jag skriver här, 1-2-3-4-5 gånger om året. 
Något sådant. 
Nu är jag här igen i alla fall. Med nya tag, som jag hade velat säga, men är inte så värst taggad, jag har bara väldigt tråkigt just nu. 
La märke till att jag haft bloggen i ca tre år, ganska länge ändå. 
 
Jag sitter och lyssnar på lite Håkan och bara tar det lugnt. Det är det enda jag gör. Tar det lugnt. Ändå känner jag mig så stressad ibland, utan anledning, eller är det bara skolan som är en sån jäkla funsucker. 
Egentligen vill jag bara hitta på massa grejer. Typ fläta armband eller något låter mysigt. Fast mest av allt vill jag bara iväg här ifrån just nu. Till något fint ställe där man kan glömma allt för en stund. 
 
Men för att leva i verkligheten, så ska jag iväg om en stund, till Olofström och umgås med mycket fina vänner, äta langos och förhoppningsvis åka någon karusell. 
 
Vill också säga att jag, efter väldigt många om och men, köpt biljett till siesta, så det blir festivalsommar trots allt och det kommer bli så jäkla bra också.
 
Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting alls. Eller kanske hitta på något ändå.
 
slänger in en bild från siesta förra året

Kommentera

Publiceras ej