Idag gick jag till skolan, som tänkt. Det var inte världens roligaste. Vi började med att ha cpnationella. Bara jag som tyckte det var assvårt? Inte? Bra.
Eftermiddag blev en förvånansvärt bra eftermiddag för mig. Jag satt mest och skrattade åt roliga bilder. Fick lite skäll och sen fortsatte skratta.
Bästa med hela dagen var att få komma hem och slänga sig i soffan. Eller .. Allra bäst var nog att äta lite av smeten till kladdmuffinsen jag gjorde som vi ska ha i caffeet imorgon i skolan. Trots att jag antagligen är sämst i hela världen på att baka, smakade muffinsarna himmelskt och hade som väntat antagligen världens fulaste utseende. Men med lite floursocker på och fina formar blev det nog lite bättre.  
Nu senare ikväll har jag varit inne och kollat på massa fotobloggar och insett hur mycket jag saknar att ha en systemkamera. Innan var det det enda jag höll på med. Tills jag började mediaprogrammet. Nu kommer jag typ inte ihåg hur man använder en. Lite synd.    Jag saknar också att spela gitarr. Det slutade jag helt med också, tur för mig att det lilla jag kunde sitter kvar.
Aja iallafall, är helt slut i hela kroppen och kommer antagligen somna direkt efter att jag publicerat detta såatte, godnatt! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej