Kom nyss hem från Holje Marknad och jag måste få säga att fan, mina vänner är de finaste som finns. 
Förutom att jag vrickade min fot mitt i allt, för att jag skulle brösthoppa med carl,  så har det varit en fin kväll. 
Vi gick mest runt och bara pratade, skrattade och slogs. Det var kul. 
Direkt efter att jag ätit min langos skulle vi åka en karusell, vilket inte var det smartaste. Det var ganska snurrigt i magen efter det, men det gick bra ändå. Alltså, det finns inget bättre än karuseller, får ett sånt rus av dom, så jäääkla kul! 
 
Nu ska jag forstätta kolla på film och sova hur länge som helst imorgon. Godnatt. 
 
 

 
Här är några fina bilder från denna dagen. Första bilden är bara fin. Bilden i mitten snodde jag från Tobbe. Sissa vann ett fetechoklad, det lyllot... Sista bilden står Tobbe och kissar. Gött.


 

Kommentera

Publiceras ej